Sponsoren

5 december 2016

Hacron Groenhacron

Hacron, doar ku’j van op an!
Hacron Groen staat voor advies, ontwerp, aanleg, beheer en onderhoud van groenprojecten.

Ruim 75% van onze 250 medewerkers heeft een bijzondere positie op de arbeidsmarkt. Het is onze kracht hen te begeleiden bij hun ontwikkeling op een reguliere werkplek.

SVBV1svbv

SVBV1 is het eerste elftal in Barchem.
Spelend in de 5e klasse D van district oost doen ze dit jaar een gooi naar de prijzen!

Percura zorgpercura

Welkom thuis bij Percura Zorg
Kleinschalige woonzorgvoorzieningen
Percura Zorg te Zevenaar is een particuliere woonzorgorganisatie met een moderne visie op ouderenzorg die uitstekend aansluit op de hedendaagse ontwikkelingen in de zorg op dit gebied. Om uw wooncomfort ook wanneer u meer zorg nodig heeft voort te kunnen zetten, biedt Percura Zorg riant wonen in combinatie met professionele dienstverlening en 24-uurszorg tot en met de laatste levensfase.

Baks loonbedrijfbaks

Baks Loonbedrijf  is een veelzijdig bedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het agrarisch loonwerk.

Het in 1955 door de heer A.J. Baks opgerichte bedrijf is uitgegroeid tot een full-service bedrijf voor de agrarische ondernemers in de gemeente Berkelland en omstreken.
Daarnaast hebben wij ons als erkend bosbouwbedrijf gespecialiseerd in stobbenfrezen en aanverwante werkzaamheden. Wij zijn een modern bedrijf, met goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers, dat voldoet aan de eisen en wensen van deze tijd.
Wij beschikken over een modern machinepark met een hoge capaciteit, waarmee wij in staat zijn de beste kwaliteit te bieden op het juiste moment. Op dit moment zijn circa 30 medewerkers werkzaam binnen ons bedrijf.

Baks is meer dan alleen een familienaam
BAKS is binnen ons bedrijf een begrip, wat staat voor:
B Betrouwbaar – We doen wat we zeggen
A Accuraat – We doen zoals afgesproken
K Kwaliteit – We doen wat het beste is
S Service – We doen zelfs nog wat extra’s

HommelinkGroenlo Hommelink

Hommelink heeft de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt. We hebben ons ontwikkeld tot een veelzijdige dienstverlener in de infrasector. Een volwaardige partner voor particulieren, bedrijven, woningstichtingen en overheden.

Onze organisatie kent twee belangrijke eigenschappen: ‘korte lijnen’ en ‘oplossend vermogen’. Dit  kenmerkt ons. Hommelink. Snel en goed.

We beschikken over een jong en modern machinepark en een team van zeer vakbekwame medewerkers om u van dienst te kunnen zijn. Kwaliteit en veiligheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook ISO 9001 en VCA** 2008 gecertificeerd. Tevens zijn wij een erkend leerbedrijf.

Hommelink levert een breed scala aan diensten. Denk hierbij aan infra, water, groen en sloop. Voor bedrijven en particulieren zijn wij bijvoorbeeld het eerste aanspreekpunt bij rioleringsproblemen. We zijn 7 dagen per week 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Met onze gekwalificeerde mensen kunnen wij uw rioleringsprobleem snel en goed verhelpen.

Hennie EbbersHennie Ebbers

Niet alleen sponsor voor deze tocht, maar vooral een zeer meelevende fan/ zus.

Uw bedrijf hier?

Neem contact met ons op via: [email protected]